onsdag 9 september 2009

En rockflörtare =)

Satt med en kund igår som hade ett klagomål på våra rutiner. Vi satt där ett tag och pratade och jag förklarade och skrev ner en reklamation på detta. Han var vänlig fast han var lite butter på företaget. Sen frågade han mig om vad jag hette och jag sa mitt förnamn, vilket han tyckte va jättesött. =) Jag tackade artigt och fortsatte att skriva. Sen frågade han mig om mitt efternamn. Jag berättade det med men sa samtidigt att det finns bara en person med mitt förnamn på kundtjänst så det är bara att fråga efter mig om det är nåt mer. Men han hade loggat in på facebook och började söka efter mig där (!) pga att han ville se om jag var söt. Hmmm där ser man. När han hade hittat mig så tyckte han det. Efter det var han lite frånvarande och verkade inte riktigt förstå vad jag frågade honom gällande klagomålet. När jag kom hem sen o kollade på facebook så vill han bli min vän där. Jag accepterade först för att se va det är för en snubbe och sen avsluta det för jag har ingen lust att ha okända människor på min sida ;). Och gissa vem det var jag hade snackat med? En av bandmedlemmarna i grammisnominerade rockgruppen Lillasyster, närmare bestämt Daniel Cordero som är basist. Det var ju intressant. Inte för att jag lyssnar på deras musik men man har hört talas om dom nångång. Så man blev alltså uppflörtad av en rocksnubbe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar