tisdag 8 september 2009

Bilder och städmani

 


Titta vilket sött USB minne jag fick idag på jobbet bara för att jag har varit så duktig och fått en kund att få ett kundnummer hos oss. =)


 


Widget


 


Sen hade vi prydligt fina blommor i receptionen som jag vill visa i brist på fantasi.;)


Blommor


 


Jag gick till ÖB efter jobbet för att köpa mig ett moppskaft. Den gamla avled ju efter 6.5 år av hemtjänst. Så nu kan mina golv äntligen skuras igen utan att man behöver krypa omkring som en annan bondmora från 30-talet. Inte för att jag skulle få för mig det bara för att skura golven. ;) Men när jag var där på ÖB så hittade jag lite annat kul som jag ville ha. Bl.a så har jag haft brist på köksrengöring så jag köpte mig en flaska. När jag kom hem igen fick jag en riktig städlust så jag rengjorde både diskbänk, spis och skåpsluckor med min nya Mr Muscle köksrengöring. Så nu luktar det lime i mitt kök. Aaaah!  =D Att man kan bli tillfredställd av så lite.


Sen har jag faktiskt tagit mig i kragen o raderat lite kontakter från Facebook. Är ju så totalt onödigt att ha kontakter som man inte är intresserad av se eller prata med. I början sa man ju ja till alla som ville bli ens vän och sen letade man själv som en tok efter folk man kände. Men nee nu har jag gjort mitt urval :)


Nu ska jag sova... ska bli fruktansvärt skönt. Synd att man måste vakna igen. Vill helst gå i ide tills våren är här igen. Men men...

2 kommentarer:

  1. Men oj så sött ditt usb minne var! Vill också ha! ;)Jag hade städmani i helgen och det resulterade i ryggskott. :( Summan av kardemumman: Städa lugnt! ;)Sov gott!

    SvaraRadera
  2. Hihi tyvärr så är usb-minnena bara för oss på jobbet :)Ja man får vara försiktig med städandet. Det borde stå på alla städgrejor; " Städa försiktigt. Risk för men på rygg, knän och händer" ;)

    SvaraRadera