söndag 6 september 2009

Grillfest

 


Igår lördag var jag o Thomas hos vår gemensamme gode vän Simon och hade den alltid uppskattade grillkväll som vi brukar ha nån gång i månaden. Det var säkert jättegott. Kände ju inte nån smak eller lukt pga förskylningen. Men det var trevligt ändå. Det kom en massa roligt folk och alla hade det trevligt verkade det som. =) Thomas har köpt Rock Band som blev väldigt populärt. Folk satt där o bankade på trummorna och knäppte på gitarrerna medan vissa sjöng på i full stämma. Det var riktigt skojigt! =) Jag o Fia hade dock inte så värst stor lust att va med i Rock Band just ikväll så vi satt mest o drack drinkar medan vi spelade kort. Några av grabbarna fick för sig att lyfta upp lilla mig i olika positioner och kasta runt mig bland sig. Håhå jaja... Livet är ju så mycket roligare när man är liten. ;) Vi intog stora mängder alkohol och ingen lämnade festen nykter.


 


Jag blandar kort


 


Vet inte riktigt hur men Fia blev riktigt kalaspackad,  fast vi drack ungefär lika mycket, och försökte få mig att hoppa hela vägen hem från festen. Jag som fortfarande var krasslig var inte riktigt med på noterna när hon med lulliga steg studsade iväg trallandes på de mörka gatorna. Thomas o Martin lunkade på i bekväm takt medan vi två flickor var överallt på vägen förrutom på trottoaren. Men hem kom vi i alla fall. :)


 


Idag har vi mest tagit det lugnt. På morgonen kände jag att smak och lite luktsinne hade kommit tillbaka. *Jubel* Jag blev så lycklig att jag köpte choklad o smällde i mig bara för att fira.=D För mig är ju faktiskt goda saker att äta väldigt viktigt i livet. Om man inte känner det man stoppar i munnen är det poinless att över huvudtaget äta nåt. Så har jag känt hela veckan så då har jag ätit gröt till lunch istället för nåt annat. Det är ju i alla fall mättande. :)


Vi har även varit i Vällingehuset o käkat lite. Tog en Cesarsallad med grillad lax. Sen gick vi runt lite o kollade kläder. Älsklingen har en favoritaffär som heter Arrow. Där införskaffar han det mesta till sin garderob. Det är rätt smått dyrt förrutom när det är rea. Fin blir han ju faktiskt. =) Imorgon åker han till Tyskland tills fredag kväll på nåt jobbrelaterat. Även om vi inte ses så mycket på vardagarna kommer jag att sakna honom massor. Saknar honom gör jag alltid så fort vi inte är tillsammans. Det är inte så lätt att hålla kontakten eftersom han inte har internet på hotellet i Tyskland. Men det blir väl att sms:a lite i alla fall.


Imorgon blir det jobba igen. Får hoppas att arbetsveckan går fort. Vill att fredagen ska va här igen.


Puss o kram


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar