fredag 10 september 2010

Tjipp!

 


Sådär ja... nu är gardinerna på plats. Vad man än säger så blir ett hem inte riktigt komplett om man inte ramar in det med fina textilier. Vi ska köpa till ett par extra som vi hittade på Jotex. De är jättefina. Kolla bara. Sen hittade jag en läcker taklampa som vi vill ha över matsalsbordet. Så jääkla fin men ack lite dyr. 850 spänn. Men SE på den. Är den inte vacker? Ska eventuellt kolla in deras butik i helgen. Får se om den är värd pengarna. Thomas har hittat tre fina vitrinskåp från Blocket som vi ska köpa ikväll. Bara 500 spänn för dem. Älskar att vi börjar få ordning på vår vackra lya. Längtar tills vi får allt klart. :)


Suck... Strax iväg till jobbet. Jobbar monsterpass idag, på en fredag o allt. Men jag är glad ändå för jag fick sova ut i alla fall. Har varit helt slutkörd hela veckan när man har kommit hem. Ikväll blir det att rusa hem till Idol. Trist att de inte har tagit med så många dåliga nu under audition. De verkar bara vilja framhäva de duktiga. Men då försvinner ju hela grejen. Man vill ju sitta där och vara skadjeglad när folk sjunger så fult att man får rysningar. Bäst är dom som verkligen tror att de kommer att gå vidare pga deras röst men blir klubbade till golvet av juryn. Mwoahaha! Bagge äger med alla sina uttryck och kommentarer.


Nästa vecka börjar träningen igen. Ska bli så skönt att börja röra på sig. Känner att jag håller vikten fortfarande, men kroppen känns lite degig på nåt sätt. Antagligen pga att musklerna förtvinar sakta men säkert. Har lyckats att ta bort alla kvällspass nästa vecka på jobbet så jag kan i lugn o ro välja träningsdagar. Måste tänka på att inte börja för hårt. Det är ett vanligt problem man gör när man börjar igen. Har ju varit passiv i en månad så jag har lite att ta igen med kondition och styrka. Längtar efter löpbandet!


Nä nu ska jag iväg... Adjöken Adjö!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar