lördag 18 september 2010

Livet enligt Ansi

 


Nu är det dax för ett frågeformulär igen. Den här gången lite nära frågor som jag kopierar från Stockholm City - tidningen.




1. Vad är sann lycka?
Kramar, choklad, kärlek från mina nära o kära och semester.


2. Vilken är din största rädsla?
Att bli övergiven och inte ha kontroll över mig själv och mitt liv.


3. Vilken karaktär föraktar du mest hos dig själv?
Att jag inte kan huvudräkning och att jag är för känslig för stress.


4. Vilken karaktär föraktar du mest hos andra?
Medveten elakhet, egoism och girighet.


5. Hur känner du dig just nu?
Trött men lycklig.


6. Vilka kvaliteter uppskattar du mest hos män?
De har en ärlig attityd och är så skönt behagliga att umgås med utan att man känner sig kritiskt utstuderad.


7. Vilka kvaliteter uppskattar du mest hos kvinnor?
Att vi kan se detaljerna i saker och kan prata om intima känslor, plus att vi är mjuka och vackra.


8. Vilka ord eller uttryck använder du för ofta?
Skriver ofta "dock" när jag bloggar. Annars är jag inte medveten om jag säger nåt speciellt för ofta.


9. Vem eller vad är ditt livs kärlek?
Thomas är min livs kärlek för att han är den enda person jag har känt sån stark kärlek med vad jag kommer ihåg.


10. Vilken talang skulle du vilja ha?
Kunna vara oerhört snabblärd med det jag tar mig hän.


11. Om du kunde förändra en sak med dig själv, vad skulle det vara?
Kunna huvudräkning.


12. Vilken är din största bedrift?
Att ha skaffat mig ett hälsosammare liv.


13. Om du skulle dö och fick återvända som en person eller sak, vad skulle du välja?
Jag skulle nog vilja va antingen ett älskat husdjur eller vara mig själv men uppgraderad.


14. Vilken av dina ägodelar håller du högst?
Min Iphone för tillfället. Eller min notebook. Kan inte välja.


15. Vad är det värsta en människa kan uppleva?
Ofrivillig ensamhet och känsloberövande


16. Vilken är din favoritsysselsättning?
Leka med min iphone eller leka med Thomas.


17. Vilket är ditt mest utmärkande drag?
Liten och glad


18. Vilka är dina favoritförfattare?
Marian Keyes


19. Vilken påhittad person gillar du mest?
Ronja Rövardotter


20. Vilka är de största hjältarna i ditt liv?
Min mamma och plastpappa som alltid har ställt upp på mig i vått och torrt.


21. Vad ogillar du mest?
Ha ont, hungerkänslor, stress, otillräcklighet samt jobba sena pass.


22. Vad ångrar du djupast?
Att jag inte upptäckte mina misstag förrän det var för sent och skadan redan var skedd.


23. Hur skulle du vilja dö?
Med mina nära och kära runt omkring mig och somna in med ett lugn i kroppen och lycka i sinnet.


24. Vilket är ditt motto?
Visa så mycket medkänsla och humor i livet som det går.


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar