torsdag 30 september 2010

Stadsmys, Doolittle, Leasing

 


Idag har jag träffat jättegulliga ex-kollegan och vännen Amy. Vi hade som uppdrag att hitta lite skor idag. Vi satte oss först och tog varsin Cesarsallad på Bellman Café & Konditori. Sen en latte på det. Det var så trevligt att sitta och prata så vi glömde helt bort tiden och så blev stängningsdax för affärerna. Vi enades om att ta en runda i Åhléns som har öppet två timmar extra. Det värsta med Åhléns är att man luras att tro att det är billigt där inne. Jag letade efter en ny halsduk. Hittade en fin men dog nästan av priset. 399 spänn för en simpel halsduk! Sen kollade vi lite försiktigt på skorna. Asså, nej. De kostade inte lite de heller. Vi rök därifrån fortare än en morgonfjärt. Nej det får bli en ny runda nästa vecka för då ska vi minsann fullfölja uppdrag: Sko. Vi gick vidare ner till hötorgets bästaste godisaffär Gottcenter och köpte lite lyxchoklad till min plutt. :) Han är så lycklig som har fått sin nya leasingbil idag. En stilren svart Volkswagen Passat Kombi 2.0 Diesel. Mycket mysig att glida runt i.


Har fått en liten favvis på Spotify. Har hittat en artist som heter Eliza Doolittle. Hennes album som heter samma sak är så underbar att bara lyssna till när man gör saker. Speciellt en låt älskar jag. Lyssna på den HÄR genom Youtube. Jag blir så lycklig i ryggraden!


Nä nu ska jag nog knocka mig själv i säng. Har ju en dag imorgon att komma igenom också. Sen efter det är det fredag. Bästaste arbetsdagen på hela veckan, för sen är det helg! Och då ska man ha inflyttningspartaj. :)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar