söndag 3 juli 2011

Transformers: Dark of the Moon

Höll på att glömma recensera Transformers 3 som vi såg i 3D i tisdags. Den hade egentligen premiär i onsdags, men vi knep förhandsvisningsbiljetterna. Det var en helt ok film faktiskt. Fast jag är fortfarande mest fäst i första filmen. Tvåan var också bra. Så den här var väl endast ett avslut av den här filmserien kan jag tänka mig. Den hade sina påkostade effekter med massa läckra bilar och aggressiva gigantiska robotar. Det trista var bara att Megan Fox var kickad. Det var en annan pingla med uppumpade läppar som en anka, som spatserade runt i tajta kläder och sug i blicken. Rosie Huntington-Whiteley. Men Megan Fox är ändå ikonen för den här filmserien. Undrar vad hon gjorde som var så himla mycket värre än vad de andra film-divorna skulle ha gjort? Hon kanske vägrade att gå ner extra 10 kilo från sin redan anorektiska kropp. Ja, jag har väl inte läst på och bryr mig inte så mycket att jag vill ta reda på det.


 

Hur som helst så är den sevärd för de som redan har sett de andra två filmerna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar