tisdag 26 juli 2011

Lista då rå'

Nu är det väl ändå dags med en sån här nördig lista som bara tjejer tycker om att fylla i. Bara för att fylla på bloggen en aning. Jag snodde den här långa listan från min söta vän Beccis.


Tio saker
1. Har du ett par kondomer hemma? 
Nä vaddå då? Är det nån som behöver?
2. Vem var den senaste du pussade? Min söte karl
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil?  56 st...typ
4. Gillar du nån nu? Ja jag har lätt att tycka om folk. :)
5. Vad gjorde du inatt? Sov som en liten råtta
6. Kan du prata med dina vänner om allt? Jajamensan
7. Har du varit gravid? Aa, en gång, men då var det inte läge...
8. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Ja, fast det tror jag inte kommer att hända med tanke på att varken han eller jag känner att det är nån speciell mening med giftermål.
9. Choklad eller glass? Choklad givetvis, Duh!
10. Klackskor eller gymnastikskor? Hmm, det beror på tillfället. Lågskor bara för att det är bekvämt och högskor när man vill få snyggare ben.

Nio saker
1. Bor du - I en snygg hyresrätt
2. Hårfärg - Avfärgat och påfärgat ljusare kopparbrunt
3. Längd - 155
4. Frisyr - Långt och lockigt och ouppfostrat
5. Ögonfärg - Isblå
6. Skostorlek - storlek 36 på dessa stadiga små fötter
7. Humör - Just nu? Mätt och belåten efter en bit nygräddad kladdkaka
8. Stil - Hmm jaa.. hmm... det som känns bra för tillfället. Men typ H&M och New Yorker
9. Har du syskon? - Japp. Tre småsyskon. En lillebror och två småsystrar. Alla längre än mig.


Åtta saker 
1. Har du nånsin varit kär? - O ja! Massor av gånger.
2. Tror du på kärlek? - Ja, det måste man annars dör man
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ja, och man lär sig av sina misstag.
4. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Hihi.. kanske ;)
5. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Mm, i min älskade Thomas
6. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - Inte kärlek. Attraktion ja...
7. Har du nånsin haft sex? - Vad är det?? ;)
8. Har du nånsin gått ute och hållt hand men någon du gillat? Aa :)

Fem saker
1. Har du någonsin pratat med polisen? - Ja de är trevliga de där...
2. Sover du helst själv eller med någon? - Inte för att vara taskig mot Thomas, men jag älskar att sova själv pga att jag är så lättväckt.
3. Skulle du vilja resa iväg? - Jaa och det kommer hända i Oktober. Thailand, here I come!
4. Har du nånsin sovit tillsammans med någon du tyckt om? - O ja!
5. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Alldeles för många gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar