söndag 16 januari 2011

Födelsedagsfika och spelkväll

 


Igår var det familjefika för min minsta lillasyster som har fyllt 18. Kan inte fatta att den där lilla rultiga bebisen har blivit så stor och duktig på det hon gör. Hon är världsbäst på att måla genon datorn och är en smart tjej med mycket ruter.  ^.^ Pappa hade bullat upp med massa goda saker, dock inget som jag kunde äta pga min diet. Själv hann jag hinka i mig 5 koppar kaffe innan vi åkte därifrån.  Var väldigt pigg kan jag ju säga...


Pappas sockerkaka
Pappas fantastiska sockerkaka


Franska våfflor
Franska våfflor


Tårta
Konditori-tårta


 


Sen åkte vi vidare till Heron City och käkade innan vi fortsatte till spelhallen för att spela lite gratis arkadspel och sen gratis bowling pga att vår vän Emma känner teknikern där. Det var himla kul fast jag kom typ sist på bowlingen. Haha... Men det är ju spelandet som räknas.


Spelhall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar