fredag 14 januari 2011

Ansis hemliga frågor

 


1. Jag är mest rädd för...
Bli övergiven



2.  Det äldsta i min garderob är...
Ett linne jag fick av en vän för över 12 år sen

 


3. Min värsta frisyr någonsin...
När jag hade fått löss i hela håret och var tvungen att klippa av mig mitt långa hår när jag var liten, till pottrissa!

 


4.  Min största guilty pleasure...
Hmm jag har väl inte nån speciell sån faktiskt. Jag har inte riktigt nån lyxigvana sådär. Förut hade jag väl att jag köpte mig en egen kladdkaka och och smäckte i mig. Men nu blir det inte av med sånt längre. NO SUGAR!

 


5. Min pinsammaste ovana...
Brukar ha ett studsigt kroppsspråk när jag är glad. Typ guppar med huvudet som att jag diggar nåt.


6. Jag går aldrig hemifrån utan...
Iphone, och min handväska.


7.  Jag hämtar modeinspiration från...
1 år gammalt mode. Jag är lite slow och inser efter ca 1 år att det var faktiskt fint det där stuket.


8.  Min stilikon är....
Hmm har ingen speciell. Jag går liksom min egen väg eller tar efter de jag umgås med.


9.  Mitt bästa skönhetstips...
Hmm... Asså jag är verkligen ingen skönhetsguru. Jag kan bara säga som alla andra. Drick mycket vatten, peela huden, smörj in med fuktkrämer, undvik vitt socker, skratta mycket och sov ordentligt...typ.


10.  Mitt största modemisstag...
Ha en  stor omodern t-shirt innanför för höga byxor. Ha fula färger som orange.


11. Mitt senaste shoppingfynd...
En mörkblå trikåklänning och ett par mörka kritstrecksrandiga kontorsbyxor.


12. En maträtt jag är beroende av...
Mediumstekt mörkt kött med tzatziki och stekta champinjoner. Förut var det pasta bolognese men nu får jag ju inte käka pasta pga LCHF så...


13. Min favoritprodukt...
Delon Cocoa Butter Cream Lotion.
Den gör huden galet mjuk och så luktar man choklad. Den finns faktiskt billigt på Ö&B.


14. En perfekt lördagskväll för mig...
Få kela med min älskling, äta gott och umgås med mina fantastiska vänner med vin och tokerier.


15. Något jag älskar att få i present...
Presentkort faktiskt. Det är ingen som gillar att ge det men det är ju hur bra som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar