torsdag 21 januari 2010

Iphone och terapishopping

 


Igår plockade jag ut min Iphone från utlämningsstället och åkte hem med Thomas för att joxa lite med den. Det var ytterst spännande när man satt och pillade på den och la in roliga apps och fick en lektion i hur man gör egna ringsignaler av älsklingen. =) Man kände sig verkligen som en amatör när man satt där och tafatt tryckte sig fram på touch-screen. Idag har jag grejat med den hela dagen på jobbet. Det är som alla som har skaffat Iphone säger. Man har aldrig tråkigt! =D Nu måste jag bara få tummen ur och lägga in låtar och annat grejs i den. Har liksom inte haft tid ännu. :)


 


Iphone


 


Efter jobbet idag åkte jag och tränade häcken av mig och sen gick jag upp till centrum och struttade in på H&M. Tänkte köpa mig ett par nya träningsbyxor. Men så mycket annat fint man fick tag på. Gick runt där i typ 1.5 timme och tittade och provade. Jag hittade i alla fall träningsbyxor plus lite annat. Bl.a en skitsnygg kort kort klänning som jag ska ha någongång på nån fest som den passar på. Tyvärr kan jag inte visa hur den ser ut ännu. Kanske kommer i nästa blogg inlägg. ;)


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar