söndag 10 januari 2010

Frågeformulär om 2009

 


Brukar kika in på Pojkbloggen och han har i sin tur hittat en bra lista som jag har kopierat lite bara för att den var rätt kul. ;)


 


1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?

Gått på chokladprovning med Thomas

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag brukar inte ha några nyårslöften pga att det är så jävla svårt att hålla. Men jo jag hade väl ett nyårslöfte som jag har haft under många år som jag faktiskt lyckades med. Gå ner till min drömvikt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?


Japp. Två stycken. Fler har ploppat ut bebisar i år också. :)

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej som tur är inte. Hoppas inte på det i år heller. Jag vill aldrig att någon som jag står mig nära dör!!

5. Vilka länder besökte du?

Åkte kryssning till Riga. Lettland va?

6. Vad fick dig att må bra?

Min pojkvän såklart och mina älskade vänner. Sen att jag hade igång träningen i jämna perioder under hela 2009 var ju också nåt som gjorde mig välmående.

7. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?

Ja jobbglädje

8. Vad var din största framgång 2009?


Jag var inte jättesjuk en enda gång under hela året. Lyckades med noll sjukfrånvaro på jobbet 2009.

9. Största misstaget?


Kan inte minnas att att jag har gjort så många misstag. Kan bero på att de misstag jag har gjort har gjorts under de gånger jag har glömt saker pga min virriga hjärna. ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?


Jag har varit och är sjuk i huvudet. ;) Skadat mig har jag säkert gjort. Typ skurit mig när jag har rakat benen. =P

11. Bästa köpet?

Min dammsugare!

12. Vad spenderade du mest pengar på?


Kryssingen till Riga och till göteborg i somras måste jag säga.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?


Ja många saker har gjort mig glad förra året. Det som har gjort mig gladast var nog när jag hade semester och när jag fick göra mina sommarresor.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?


Lady Gaga - Pokerface. Den plågade mina öron under många bilfärder.
Katy Perry - I kissed a girl. Den plågade mig också under större delen av året
Dock är dessa låtar bra de första 50 gångerna.

15. Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år?


Jag tror att jag var gladare faktiskt. :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Varken mer eller mindre. Det var ett bra år minsann.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Se ovanstående fråga

18. Hur tillbringade du julen 2009?

Med min älsklings familj och sen en stund med min familj på kvällen.

19. Blev du kär 2009?

Jag blir kär varje gång jag tänker på min Thomas sen 1.5 år tillbaka. ^^

20. Favoritprogram på TV?

True blood. Bästa vampyrserien som gjorts. Längtar tills tredje säsongen släpps i USA.

21. Bästa boken du läste 2009?

Skadad - Kathy Glass

22. Största musikaliska upptäckten?

Måste man svara på den frågan? Den är ju så jäkla svår.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år 2009?

Massa presentkort. Inte roligt att ge men att få. =)

25. Något du önskade dig men inte fick?

Bekvämare kuddar

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Ställde till med partaj och många roliga människor behagade dyka upp. =)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år 2009 ännu bättre?

* Att jag inte förlorade vänskapen med en kompis bara pga att hon ansåg att vi hade glidit ifrån varandra när hon själv undvek mig.
* Att jag hade vunnit 25.00 kr i 25 år. ;)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Jag fick smak för klänningar i somras. Köpte en varje månad i några omgångar.

29. De bästa nya människorna du träffade (lärde känna)?

En killkompis som jag har träffat endast en gång tidigare men som jag har lärt känna genom msn så väl att vi har blivit jättebra vänner. =)

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Att äta eller suga på? Ingen faktiskt. Först och främst är jag inte kannibal och för det andra har jag redan nån om jag är sugen. ;)

31. Vem saknade du 2009?

Min "ex"-vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar