tisdag 26 januari 2010

Finbesöket och träningscoachen

 


Helgen har varit väldigt mysig måste jag säga. Min lilla vän från Borlänge tågade hit i fredags och sen tog det vi det lugnt. Vi var en sväng i V-by centrum och shoppade en hel del på både H&M, Gina Tricot och Lagerhaus. Blev mycket fina grejor till oss. :) Sen har vi hunnit med att se på ett par filmer och baka två kladdkakor. Första kladdkakan blev lite för torr så vi döpte om den till chokladkaka istället. Den andra blev riktigt musig och seg. Man åt ju "kladdis" konstant hela helgen vilket kanske inte var såå nyttigt men åh vad gott det blev. =D Vi hann även med att se bion: Did You Hear About the Morgans?. Den var väl sådär. Lite smått gulligt romantiskt och smårolig. Kanske inte en biofilm dock.


I söndags när vi hade lämnat av lilla vännen på tågstationen åkte jag och älsklingen till Heron City med Simon och Olga och kollade bion: Daybreakers. Den var rätt fräck faktiskt. Mycket blod och vampyrer överallt. Bra skådisar också. Värd att se tycker jag.


 


Idag har jag varit träningscoach för minsta syrran som ska starta ett nytt hälsosammare liv. Hon har varit så duktig och verkligen ansträngt sig för att hitta den rätta träningsmetoden. Dock ska jag bara coacha henne i ca 10 dagar för sen ska jag gå över helt till det nya gymmet 24/7. Många av mina vänner går redan där och dessutom kan det vara bättre med ett gym som är öppet dygnet runt med tanke på mina arbetsscheman som suger. Men det kommer gå galant för henne om hon kan hålla dieten och träna på rätt sätt. =)


 


Nu ska jag nanna. Håller på att slockna med datorn i knät. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar