fredag 20 december 2013

GLOSSYBOX

Jag fick en årsprenumeration av Glossybox av min älskade sambo i 30-årspresent, plus en specialutgåva från Glossybox som kallas The Golden Box, av Miranda (min sambo). De innehåller fina skönhetsprodukter med prov -och original-storlekar. Jag hade tänkt skaffa en prenumeration själv eftersom jag dels älskar att hämta ut paket till mig själv och dels för att jag behöver lite glamour i vardagen.

Om man tittar på min vardag nu så sminkar jag mig knappt, naglarna är en sorglig uppsyn och håret sitter alltid i nån sorts trasslig mormors knut. Inte så het det vill säga. Man kan sammanfatta det som att jag är en originell småbarnsmorsa som inte har någon fancy-pancy nanny som tar hand om mitt barn när jag vill göra en manikyr, som har råd med dyra ansiktsprodukter eller som pallar att fixa en snygg frisyr varje dag. Men med Glossybox så får jag åtminstone en liten chans att kunna göra något åt mig själv när jag får tiden och orken. Så jag önskade mig det här i födelsedagspresent. Hittills har jag fått två lådor.

The Christmas Box (prenumerationen):



Innehåller:

*Balance Me: Shine on tinted Lip Salve Soft Beige (läppglans)

*Nails Inc: Victoria Nail Polish (nagellack)

*Renu: Lip and Eye Active Lift (kräm)

*Elisabeth Mott: It's So Big Volumizing Mascara (exklusivt för Glossybox)

*Ardell: Starter Kit (lösögonfransar)


The Golden Box:



Innehåller:

*Absolute!: Perfume Stick, Noblege 5 (doft: jasmin, musk och blomblad)

*butter London: 3 Free Nail Lacquer-Vernis (1 nagellack)

*EuPhidra: Volume Lipstick (rött läppstift)

*Philip B: African Shea Butter, Gentle & Conditioning Shampoo

*Serious Skincare: THE mascara

*So Susan Cosmetics: Water-Based Pure Luminizer (skimmer för ansiktet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar