söndag 4 april 2010

Flytthjälp + American Brunch

 


I fredag blev jag hämtad från jobbet av Martin och Fia för att hjälpa till med att packa upp saker till deras nya fina lya. Det var riktigt fint där nu. Det bars lådor och monterades soffa. Jag dammsög och svabbade hela lägenheten medan de packade upp. Som belöning matades jag med pizza och choklad. :) Sen åkte martin och hämtade älsklingen och sen åkte vi hem efter ett tag.


I lördags var man lite såsig i skallen för att jag vaknade vid typ åtta-niotiden och kunde inte somna om. Vi åkte med Dan och käkade brunch på Sirap. Det var väldigt mastigt. Jag tog ändå den mest skonsamma menyn med sallad, scrambled eggs, toast och amerikanska blueberry pancakes med lönnsirap. Men man var ju inte lite knockad efter det. Blev så utlslagen att jag sov i tre timmar när vi kom hem. Sen var det ju dags att äta igen när man vaknade. Vi käkade med Fia och Martin. Där blev det också så mycket att man somnade igen medan de såg på film. Har inte varit så trött på länge.


 


Amerikansk brunch American blueberry pancakes


 


Det blev lite Ben & Berry Chocolate Fudge Brownie också :)


Ben & Jerry Chocolate Fudge Brownie


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar