torsdag 10 april 2014

Solig torsdag

Det har varit en fantastisk dag! Solen kom och hälsade på och jag och Miranda harvade iväg till Vällingby. Var tvungen att införskaffa en del grejer på ÖB och så. Till min stora glädje ville Helena och hennes lille Lucas möta upp oss sen för lite mys i centrum. Underbart! Det blev bland annat lunch i solen. Nej, det var inte så varmt som det ser ut!

Helena njöt för fulla muggar. Brrr....

Jag tog en mjukglass (LOKA Vanilla Soft Serve) i solen. Sen vette fan vad för skit som satt på mitt ben!

Miranda hugger in på sin majskrok. 

Lucas nafsade en aning förstrött på majskroken. Stackarn hade feber och en jobbig hosta!

Det blev lite shopping som vanligt för våra små hårt belastade föräldrarpengar. Fast det är vi värda helt klart!

Miranda fick jättefina kläder i födelsedagspresent av Helena, Lucas och Helenas sambo Michel. Jag ska försöka visa dem snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar