torsdag 3 april 2014

Girls out...

I tisdags skulle egentligen jag och Miranda gått på klädbytardag med svärmor, men jag pallade inte. Var för sliten på förmiddagen efter Mirandas febertoppar och egen stress inför helgens kalas förra veckan. Vi blev hemma. Men efter lunch så piggnade jag till och kände att jag ville skaffa mig en fin glasburk till min hemmagjorda granola. Så jag packade ner Miranda i vagnen och åkte till Vällingby. Jag hittade en glasburk på Lagerhaus plus lite annat jox. Sen skulle jag bara gå in på H&M för att se om de fått in nya kläder. Ja tydligen så fina att jag köpte på mig tre färgglada och fräscha plagg. Hade kunnat köpa hur mycket som helst!

Vi gick in en sväng på Lindex också och kikade på barnkläder. Jag hittade en grymt söt klänning till Miranda som hon kan ha i höst/vinter. En knallrosa med svarta katter på i manchester-tyg. De hade fräscha solglajjor också!

Rosa med bling bling på!

Släng dig i väggen, Magnus Uggla!

Sen gick vi och fikade på Massagotti i Kfem-huset. Det var i princip folktomt. Skönt!

Suverän cappuccino måste jag erkänna!

Cool kopp!

Miranda satt bredvid och roade mig och sig själv så länge medan hon mumsade fruktpuré.


Det är rätt så skönt att bara strosa omkring själv med Miranda nu. Hon babblar på och ska charma allt och alla medan hon sitter i vagnen. Ett bra sällskap helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar