onsdag 24 mars 2010

Feminin störning ang akne (inte för känsliga!)

 


AKNE


Det sägs att tjejer har någon sorts tendens att älska att klämma finnar och pormaskar. Samtliga killar vrålar med ett rungande: "JAAAA!!!" Deras ryggar/ansikten/bringor kläms på ojämna mellanrum när det poppar upp nån svart lite pormask eller om det har svullnat upp nån gulvit bula. Om killen har tur ser de först den psykopatiska glöden som bildas i tjejens ögon INNAN de blir påhoppade. Om killen har otur känner han bara en brännande smärta och tillföljd hör han ett tillfredställande: "Aaaah" från tjejen när skinnet spricker. Men det tar inte slut där. Det är bara början. Det börjas letas efter fler små saker som gömmer sig i skinnet. Tortyren kan hålla på i sisådär två-tio minuter om killen har otur/ tjejen har tur.


Om killen säger nej till tortyren kan inte tjejen tänka på nåt annat än att klämma den där finnen/pormasken. Det kan hända att tjejen faktiskt får abstinens som liknar samma abstinens för de som är beroende av nikotin. Detta är ett faktum, alla ni som tycker jag är konstig som skriver det här. Men det är faktiskt sant och många tjejer håller med mig. Det ÄR fascinerande med saker som kommer ur skinnet. Ju längre och större det är desto mer tillfredsställande. Sen finns det ju många som tycker sånt här är supervidrigt. Och det är bara att gratulera de som tycker det för det ÄR äckligt. Det är bara nåt vi acneklämmerskor inte kan rå för. Det sitter i generna.


Det finns några teorier om varför tjejer får den här besattheten.



  • De vill att killen ska få finare hy (vilket egentligen blir motsatt effekt om man inte har tvättat händerna före)

  • Det är skönt att få sysselsätta händerna med något (överaktiv)

  • Det är ett ap-beteende (man putsar sin partner som tecken på tillgivenhet)

  • Tjejen har en tydlig störning och njuter av stötande kroppsvätskor


 


En kollega till mig visade ett mycket upprörande youtube-klipp i veckan där det just klämdes ut en finne. Eller...ja  vi kanske inte ska kalla det en finne för det var så mycket mer. Jag tänkte att jag var tvungen att se den för kollegan sa att det var det vidrigaste hon har sett. Jag tänkte att jag faktiskt inte kommer bli så äcklad. Men...


 


VARNING!! Se inte detta filmklipp om du tycker det är mycket äckligt och stötande med var och blod. Det är mycket....


Biggest Pimple In The World


 


Är du en härdad akneklämmare så kommer du med all säkerhet att tycka det här är stötande.


Kom nu inte här och säg att det här var så äckligt att du kommer stämma mig på miljoner pga inlägget. För jag säger bara JAG VARNADE DIG. Så skyll dig själv. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar