tisdag 22 februari 2011

Liten fråge-spalt



Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att arbetsdagen gick fort och att jag köpte hantlar

Vad gjorde du kl 08:00 imorse:
Sov och drömde om att jag hade tagit med mig mitt jobb vid middagsbordet

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Gjorde kaffe till min prins


Det sista du sa högt:
Den där videon måste du sätta ut på Facebook. (Hur man gör en Angry Birds-tårta)


Det senaste någon sa till dig:
Jag åker inte ut på support längre

Vad har du druckit idag:
Vatten, kaffe, te, proteinshake

Vad var det senaste du åt:
LCHF-chokladboll

Vad var det senaste du köpte:
Hantlar (2kg)

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Mörkbrun

Vad är det för väder hos dig:
Dassigt februariväder med för mycket snö och kyla. :(

Godaste glassmaken:
Hmm...kokosglass eller B&J Chocolate Fudge

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nja inte precis. Attraktion ja, men kärlek växer fram.

Sover du tungt:
Nej. Jag är fruktansvärt lättväckt. Måste ha tyst och mörkt för att kunna somna in. Med undantag när jag kollar på film i Thomas famn. Då är det lönlöst att hålla sig vaken. Haha. :)

Drömmer du mardrömmar:
Mycket sällan. Det gjorde man mest som barn.

Sommarplaner:
Det blir bara 2 veckor semester för mig så det blir väl att njuta av ledigheten. Ska resa på långsemester i vinter istället.

Favoritklädsel:
Myskläder

Vad ser du om du tittar till höger:
Thomas som jobbar

Vad gör dig glad just nu:
Att våren snart är här


Vad gör dig ledsen just nu:
Att min LCHF-diet inte funkar. Känner mig plufsigare än nånsin. =(

Vad ska du göra härnäst:
Åka till jobbet och jobba monsterpasset 11-20

Höger eller vänsterhänt:
Högerhänt

Humör just nu:
Lite trött, men neutral

Favoritgodis:
Choklad såklart. Tjej+choklad=sant

Kläder just nu:
Blå stickad tröja med mycket v-ringning, tajta svarta byxor, svarta tjockstrumpor och fjärilsörhängen

Hur många kuddar sover du med:
Två kuddar

Spelar du något instrument:
Skinn-banjo? ;)

Morgon eller nattmänniska:
Om jag måste välja så lutar det mer mot morgonmänniska.

Vad är viktigast för dig:
Att få känna trygghet i livet. Att bli älskad och uppskattad för den jag är. Att må bra fysiskt och psykiskt.

Är du kittlig:
Ja på vissa ställen. Inga områden nämns ;)

Snarkar du:
Nej inte i vanliga fall. Kanske om jag är förkyld.

Stjärntecken:
Skytt

Äckligaste insekten:
Jag är en ovanlig tjej som inte tycker insekter är äckliga. Men om jag måste välja så är det Tvestjärten.

Längtar du mest efter just nu:
Sommaren!! Är skitless på snö. Eller semester, eller rent av pensionen så man kan får betalt för att göra vad man vill varje dag tills man dör! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar