torsdag 10 februari 2011

50 frågor om Ansi

50 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till: Ansi, älskling, IKEA-dvärgen (don't ask)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Tycker om min lätta attityd, sociala förmåga och självdiciplin
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min dåliga självkänsla
4. Detta är jag rädd för: Att bli övergiven eller att nån jag älskar dör
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kroppslig närhet, kaffe, skratt
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Ljuga utan att få dåligt samvete, hjula, ha jättestökigt hemma
7. Detta tycker jag om att göra: Gosa med min karl, sova tills jag vaknar av mig själv och känna tillfredsställelse
8. Detta vill jag göra just nu: Träna och äta rätt så jag blir fit till sommaren
9. Bästa känslan: Att känna sig älskad och uppskattad
10. Värsta känslan: Stress och PMS
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Gosig, omtänksam, självständig, rolig och ekonomisk
12. Är jag kär just nu: Jajamensan! <3
13. Vill jag gifta mig: Hmm njaa det är inte prio ett i mitt liv. Möjligtvis förlovning för att styrka förhållandet en aning.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Få barn, resa till tropikerna och skaffa dykarcertifikat
15. Min käraste ägodel: Min Iphone
16. Något jag vill ha i present: Körkortsutbildning, massor av presentkort!
17. Detta har jag på mig just nu: Halternecklinne och lång svart kjol, plus Thomas enorma collagetröja med dragkedja
18. Favoritkläder: Mjukisbyxor, luddiga strumpor och en ekologisk t-shirt jag fick av Fia från Thailand
19. Favoritdjur: Fias vovve Molly!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Hmm svårt. Jag gillar trance, latino, r'nb, pop, viss hårdrock
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: "You know my name": Chris Cornell, "I´m kissing you": Des'ree, "Fuck you": Cee Loo Green
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligaste ämne: Bild, syslöjd, svenska, Tråkigaste: Matte, samhällskunskap
23. Stjärntecken: Skytt
24: En bok jag gillar: "Änglar", Marian Keyes och "Blomblad för vinden": Virginia Andrews
25: En film jag gillar: Bridget Jones Dagbok-filmerna, Alla Gihbli-filmerna
26. TV-program jag gillar: True Blood, Halv åtta hos mig, Det okända
27. Favoritdoft: Kokos, liljekonvalj
28. Detta äter jag gärna: En saftig mörk köttbit med god sallad, choklad
29. Dricker helst: Bubbelvatten, men annars kan ett glas vitt eller rött passa bra
30. Favoritgodis: Choklad! <3
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand eller nåt annat varmt land
32. Färgen på mina ögon: Isblå
33. Min längd: 1.55m
34. Jag tror på: Spöken
35. Jag spelar: På min söthet ibland ;)
36. Person jag beundrar: Svårt. Men just nu ser jag på den jag älskar.
37. Så här bor jag: Stora Stockholm men i förorten
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Krukväxter? Ja räknas plast och tygblommer så... ;)
39. Det här tänder mig: Omtänksamhet och rätt handlag
40. Det här gör mig avtänd: Bråk, stress och slarv med hushållsarbetet
41. Favoritfärg: Lila
42. Favoritcitat: "Well well, cykelställ" eller "Nu runkar bävern blindlort": Galenskaparna
43. En hemlighet jag vet: Mäh, det kan jag ju inte avslöja ;)
44. Den bästa present jag fått: Oj! Jag har fått så många fina presenter så jag kan inte räkna dem.
45. Senast köpta skiva: Hmm det var läääängesen jag köpte mig en skiva
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt ansikte
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: Mina kroniskt oformliga och gropiga stockar till lår
48. Udda förmåga/egenskap: kan skela med ett öga i taget
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en sjöstjärna
50. Två personer jag vill ska göra detta test: Fia och Linda i Skälby ;)

3 kommentarer:

  1. hehe ja underbart fin låt :)Jag snor dom här frågorna av dig precis som du skrev där på fråga 50 hihi :)

    SvaraRadera
  2. Jaså, vart tycker du jahaja publicera den då? ;)

    SvaraRadera
  3. Ja vad sägs på Fäjsbock? ;)

    SvaraRadera