söndag 13 februari 2011

LCHF-nötbröd i micron

 


Man kan inte tro att det är sant. Jag trodde i alla fall inte det. Men man kan faktiskt göra gott bröd i micron på 3.5 minuter. =D Jag gjorde det och det blev hur bra som helst. Man kan experimentera med kryddningen hur man vill. I det receptet jag följde skulle man ha brödkryddor och frön i. Det smakade nyttigt. Den versionen gjorde jag igår till frukost. Idag till frukost gjorde jag en annan variant. Istället för att ha i brödkryddor och frön så hade jag i 1.5 kryddmått med pepparkakskryddor istället. Det smakade lite som mjuk pepparkaka. Mums! Gå in på den HÄR sidan och läs om receptet ögona böj! Tänk på att det krävs att ni ska vara inloggade för att se hela receptet. Men det är väl bara att fixa inlogg så ser ni härligheten. :)


Men jag kan ju ge några andra länkar som har liknande recept utan att man måste vara inloggad. Så enkla recept att det är larvigt!


Allt om LCHF


Träningsplupp


Perdidi


Det kan se ut såhär till exempel


Nötbröd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar