tisdag 29 juni 2010

It's just another manic monday

 


Idag har man inte haft en nådig dag med kunderna. De har varit som små rottweilrar som har återkommit om och om igen och inte godtagit några som helst förklaringar. Det är som att de har fått ny kraft efter midsommar och lagt ifrån sig alla hatkänslor under den underbara helgen för att sen slänga den allt vad de kan över oss. Tur att det har varit underbart väder ute i alla fall så man har orkat att jobba. Sitter och har en mantra i huvudet: barafemveckortillsemesterbarafemveckortillsemesterbarafemveckortillsemesterbarafemveckortillsemester. Man längtar rätt mycket nu när man vet att vissa börjar gotta sig på semester redan nu.


Satt ute i solen på rasterna och beundrade vår vackra rosenbuske som ger ifrån sig massor av fina röda rosor på sommartiden.


Rosenbuskarna


Efter jobbet lunkade jag hem och började tvätta. Det är så bekvämt att tvätta i min tvättstuga. Säkert och snabbt går det. :) Jag städade lite under tiden och sen gjorde jag 440 st situps. Sen var jag trött. Brukar inte vara det i vanliga fall eftersom jag brukar göra så många varje gång jag tränar, men jag är fortfarande helt slut sen igår. Så nu ska jag ta och nanna. Jobbar kväll imorgon. Blää... Men sen blir det att träna på rikigt på gymmet, eller badminton med vännerna om det är möjligt. =)


Nattinatti..


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar