torsdag 17 juni 2010

Traffikfara/ monsterfrukt /kiosksyster

 


Jahapp då var onsdagen avklarad. Nu är det bara två dagar kvar tills helgen börjar. Idag åkte jag hem till Fia och Martin efter jobbet. Jag och Fia gick och solade lite vilket är välbehövligt för min del. Jag är en traffikfara. Men inte pga att jag är den absolut hetaste i stan, utan för att jag bländar alla med min vita reflekterande hud. Tur att det är sommar och de flesta använder solglasögon. Annars hade det gått riktigt illa. Folk hade skyddat ögonen och skrikit "Mina ögon! Jag är bliiind!" Bilarna hade störtat in i varandra. Solen fick inte lysa för länge på min hud för då hade jag satt eld på gräset precis som ett tomglas som träffas av solstrålarna. Ja kaos är vad jag skulle ha ställt till med. Hrm, i alla fall i min värld. Hur som helst. När vi kom tillbaka hade Martin snickrat ihop en jättegod sallad som vi glufsade i oss innan vi påbörjade vår promenix runt sjön. Det är såå härligt att knalla runt i Brommas grönområde. Jag är riktig kär i det och önskar att man fick sig en bostad där. Men men. Det är ju mest bostadsrätter och vi är först och främst ute efter hyresrätt än så länge.


Måste bara få visa det monstruösa päronet som jag knappt kunde äta upp. Det tog typ tio minuter att få i sig det. Mobilen är ca 7 cm lång.


 


Big Pear


 


En annan rolig sak som jag såg idag var att min lillasyster som bor nära Vimmerby har startat upp en grillkiosk med sitt ex. Det är roligt att de kom med i lokaltidningen. Det är ju hur häftigt som helst att de har egen business. =D Undrar om man ska åka ner dit och kräva gratis varmkorv. Ja lite stolt är man över kosk-ägar-syrran Kolla här!


Nee nu dax att nanna. Blir träning fjärde dagen i rad imorgon. Är så glad att jag har kommit upp ur svullarträsket igen. =)


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar