onsdag 7 september 2011

Detox dag 3

Jag vet inte vad det är men mina muskler börjar strejka. Jag är liksom öm i dom. Speciellt i ryggen. Min korsrygg är öm. Undrar om det är för att jag inte har tränat på några dagar och musklerna inte får någon underhållning. Jag har i alla fall gjort några lätta övningar hemma och hoppas på att mina muskler inte förtvinar bort. Så som jag kämpar för att få till fina former på dom.




Här är dagens meny:


Morgon: Ett stort glas citronvatten

Frukost: Laktosfri yoghurt med linfrökross och kanel, några mandlar

Mellanmål: Några mandlar och ett Finn Crisp

Lunch: Det som blev över från igår (ångkokt lax med frästa grönsaker)

Mellanmål: Några mandlar

Middag: Ångkokt kryddig kycklingfilé och ugnsrostade kryddiga grönsaker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar