måndag 18 mars 2013

Operation Utdrivning

Nä, det blev ingen bebis i helgen trots att jag städade som en sinnessjuk i fredags. Hantverkarna blev ju klara i fredags med våra yttre fönsterkarmar. Jag blev så lycklig att jag dammsög hela lägenheten och torkade golven och grovstädade badrummet. Sen satte jag upp gardiner och plockade i ordning en massa. Så massa knäböj, krypande och stegklättrande. På kvällen var jag helt slut och den foglossningen var inte att leka med. Thomas fick hjälpa mig till toaletten eftersom varje steg var ett helvete. Det gick över efter ett tag som tur var. Men hände det nåt? ICKE! Ungen ligger fortfarande kvar i magen och trycker.


Så idag ska jag påbörja Operation Utdrivning. Har läst på lite om vad man kan göra för att själv starta förlossningen. Så jag ska köra de klassiska tipsen som att gå i trappor och käka ananas. Sen kanske städa lite mer om jag nu kommer på nåt att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar