söndag 19 februari 2012

Ballbreakers

Igår efter allt finputsande av hår och naglar så åkte jag med Thomas och hans kusiner Gabbi och Christian för att fira Christians födelsedag på Ballbreaker. Det var ett riktigt coolt ställe med massa aktiviteter. Vi började med att äta där på deras mysiga restaurang.

Jag tog en saffransdoftande fisk- och skaldjursgryta med aioli och krutonger samt hyvlad parmesan
Mycket mustig och smakfull.


Till dessert beställde jag mörk chokladtryffel med bär och apelsincreme samt en cappuccino.
Utsökt!


Efter det började vi speleriet. Vi började med Shuffleboard som är som curling fast man har silikonsand som glidhjälp. Det var riktigt kul!


Sen fortsatte vi med biljard vilket jag suger hårt i. Tur att de andra njöt av det i alla fall. Jag stod mest och väntade på att rundorna skulle vara över. Blev lite kinkig där ett tag och längtade efter att krama kudden. Det blev rätt sent. Jag slocknade i bilen som en klubbad bäver.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar