söndag 12 juni 2016

Kalas #1

Hej hopp!

Igår lördag pysslade jag lite på förmiddagen. Jag tvättade och fixade hemma. Efter Mirandas vila så åkte vi över till finaste svärmor Gunilla som har fyllt år. Vi fikade först och sen grillade vi lite korv (omvänd ordning). Jag kände inte ett skit i smak- eller luktväg. Helt död i det området. Hade gått och blivit grymt förskyld efter förra lördagens bastande och badande i blåsten. Det blev lite kaffe för mig bara och några jordgubbar och blåbär norpade jag bara för att. Jag åt ett par korvar men de smakade bara salt. Hur bitter var inte jag?? Haha!


Miranda var så glad att få träffa sin polare Ebba igen! Det är Gunillas sambos barnbarn. De brukar leka så fint ihop och tycker verkligen om varandra. De kan sitta och prata om saker medan de leker eller äter.

Thomas bror hade med sig sin nya Samsung VR som är en sorts mask där man sätter i sin Samsung mobil. Den visar små filmer där man kan titta i 360 grader. Alltså elektronisk Virtual Reality-glasögon. Hur häftig som helst! Jag åkte berg- och dalbana och tittade på en Brontosaurie i en skog. Så coolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar