torsdag 19 april 2012

Bodypump och present-te


Nu har jag varit på Bodypump 2 dagar på raken. Det har varit underbart båda gångerna. Älskar att känna hur musklerna jobbar! Förhoppningsvis får jag till 2 pass nästa vecka också. Det blir en del jogging i naturen också. Kanske nåt pass på gymmet också. Fullt ös, medvetslös!


Min karl har varit i Danmark på jobbresa/utbildning i ett par dagar. Det känns alltid lika tomt utan honom här. Ni som är beroende av nikotin vet ju hur jäkla svårt det är när man inte får det regelbundet. Tänk inga sigg eller snus på 2 dagar. Så känner jag med fysisk kontakt. Överjävlig helt enkelt.

När han kom hem så fick jag en liten present som han hade köpt på flygplatsen i Köpenhamn. Ett exklusivt grönt te från samlingen BASILUR. Denna heter Bouquet.

Den kom med en söt plåtburk
Teet ligger in en återförslutbar påse
Grönt te med smak av blå malvablommor, rosenblad, blåklint och lotus



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar