fredag 31 juli 2009

Toxicated!

Idag vaknade man upp som ett darrande vrak. Hör upp!!! Inte dricka dig full på vin!! Man mår mycket dåligt. Det borde stå som en varnlngstext någonstans... Låg i älsklingens säng och kände mig som en svag kyckling från tio på morgonen till typ halv två då Thomas tvingade i mig lite korv och pizza á la IKEA som han hade köpt därifrån. Det lättade lite då som tur var. Fia var inte mycket bättre hon. Enligt Martin hade hon sovit rätt länge också. Hehehe... ;)


Jag har fått en större version av Samsung platt-tv av älsklingen. En 40". =D Jag hade en 32" innan och det GÖR skillnad faktiskt med en 40". Den passar jättefint med min nya stationära dator, en Packard Bell. Det är ju så tillfredsställande när man har fått nya grejor. Jag har dessutom införskaffat mig en fin snygg och underbar kökslampa. http://www.jotex.se/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=91-7362.jpg Den är lika kul att sätta ihop som en ikea-möbel. ^^ Väldigt plastig men ack så fin... Snart är jag tillfredställd med köket. Ska bara lacka om luckorna till svart istället för den hemska mintgröna nyansen. Sen ska jag försöka fixa fint golv också. Nåt ljust trä eller så. Vill ju helst ha ett mörkt kök med massa ljuskällor om jag fick bestämma men det kanske blir deppigt att käka där inne då. Humm.. vi får se vad som händer. Det dröjer nog ett tag. Måste spara pengar till riga-trance-kryssen först. SEN kan man fundera på vad man ska spendera sina surt förvärvade pengar på.


Fia lagade mycket god mat idag till oss två! =) Stora kycklingklubbor i ugn med potatisklyftor och sallad till. Det smakade käften behändigt! =P Vi kollade på "Mr & Mrs Smith" till den utsökta maten. Mycket bra och behaglig action måste jag säga. :)


Mums mums


IMG_3143.JPG


Imorgon bär det av till Kolmården med Thomas, Fia, Hasse och Micke. Vi startar vid typ 09:30 och sen ska vi vara där under hela dagen och åka hem när de stänger. Ska bli spännande att åka dit. Har nog aldrig varit där förut. Både att gå i djurparken och åka safarin kostar 295kr. =D I priset ingår även Marine World och delfinshow, Tiger World, Bamses Värld och Wild Camp. Så det är rätt ok pris. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar