måndag 27 juli 2009

Här och nu...

Så var man med igen i bloggträsket.


 


Fint folk kommer sent säger man ju och det gäller väl här med hoppas man. =)
Nu ska man börja med att presentera sig då'rå.


Är en liten tjej med mycket saker som pågår i livet. Tyvärr har jag inte haft tillfälle att bygga en blogg, som jag borde, tidigare. Mitt liv började nämligen i början av förra året när jag träffade min nuvarande käreste. Men honom kom mitt liv att förändras radikalt och jag fick det som jag alltid har drömt om. Ett liv med många vänner och mycket att göra. Till och med så mycket att göra att mitt gamla liv pluppade bort nästan helt o hållet. Från att ha levt ett konserverat och enformigt liv med få, men dock så fina vänner, till massa nya vänner och fortfarande gamla fina vänner.


Så... Det var det första utkastet.


 


2665_68669924738_595664738_2214925_2603005_n.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar