torsdag 5 augusti 2010

Onsdagsnöjen

 


Idag onsdag vaknade både jag och älsklingen upp relativt tidigt. Måste ha varit att vi båda var rätt trötta efter båtfärden dagen innan. Thomas bakade jättegoda scones som vi glufsade i oss. Sen åkte han för att hjälpa Ronnie med hans dator. Jag pallade inte riktigt att kolla på när de lagade datorn. Så jag stannade hemma hos Thomas och städade istället. Städande är som terapi. Man städar bort allt skit och får rena fina ytor som man bara kan lättas över så fort man ser dem. Måste bara få min älskling att förstå det också. Hehe..


Efter ett tag hämtade Fia och Martin mig så vi kunde åka och käka lunch allihop. De var precis hemkomna efter en veckas semester i Puerto Rico i Spanien. Båda två var oförskämt bruna som vanligt. Själv har pigmentet börjat blekna eftersom solen vägrar titta fram bakom tunga gråa moln.


Efter det åkte vi och spelade minigolf i Tantolunden. Mycket kul! De hade riktigt bra banor där. Som i bowling så suger jag i minigolf, men det är ju hela grejen som är kul åtminstone. Friskis & Svettis hade en rajd med utomhusgympa där under tiden. Det såg kul ut.


Friskis & Svettis utomhusgympa


Fia slog så gott hon kunde med klubban. Hon var jätteduktig. :)


Fia spelar minigolf


 


Efter det bestämde vi oss för att se en eldshow som ägde rum i "Rålis". Det var en grupp som heter Burn Out Punks som visade oss ett jätteroligt nummer. Man satt dock och frös lite eftersom svenska sommaren suger för det mesta på ljumna vindar på nattid. Men den var verkligen jättebra.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar