måndag 22 november 2010

Juste ja... porrfesten

 


I helgen var vi ju på porrfest hemma hos vår gemensamme kompis som firade sin födelsedag. Han har haft porrtema tredje året i rad nu. Alltid lika lyckat och alltid lika många människor. Fast nu ska ni inte tro att vi håller på att snuska oss...så mycket. ;) Vi har mest porrfest som ett roligt jippo för att parta lite roligare. Vi sätter på oss klatchiga kläder och springer omkring med leksaker och fjantar oss. Denna gången hade jag inte på mig en såå utmanande klänning. De förra 2 åren har jag haft lite mer framträdande sexiga kläder på mig. ;) Hur som helst så var det riktigt roligt det här året också. Det som skiljde sig lite var väl att födelsedagsbarnet satte på en usel bögporrfilm som vi bara satt och skrattade åt och förundrades på att man verkligen kan fortsätta filma när killarna uppenbarligen inte var upphetsade på varandra. Det syns ju rätt tydligt på killar. *host* Hehe... Sen var det väl ett par personer som fick för sig att strippa i ett av rummen, en kille och en tjej. Själv hade jag fullt sjå med att ge alla pussmärken med mitt röda läppstift. Så det slutade med att hela festen hade massa pussmärken lite varstans på överkropparna och ansikten. Ja hrm... kanske därför jag är förkyld som ett as just nu. Första gången på över ett år som jag är sjuk ordentligt. Fast jag får ju skylla mig själv. Haha...


 


Här kommer en resumé på mina outfits under åren.


2008


Outfit 2008


 


2009


Outfit 2009


 


2010


Outfit 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar