torsdag 25 november 2010

Jag har fått skor!

 


Min älskling sms:ade mig idag och frågade vilken skostorlek jag hade. Ja gissa om jag blev paff. Han brukar aldrig ha något intresse av att ge mig varken kläder eller kor. :) Men nu var det så att han var ute på jobb och "råkade" gå in på Haglöfs och hittade massa schyssta skor med extremt nergraderade priser. Det fanns dock en baktanke med rean. Det var skor som tullen hade borrat ett hål i sulan på eftersom det bara skulle vara samples. Men det går ju att sälja dem, men för jättelågt pris eftersom ingen vill ha skor med hål i sulan. Som tur är så har Thomas hört att man bara kan köpa silikon och täppa igen hålet. Det är ju ändå bara i själva gummisulorna och inte genom hela skon. Det gör att man vinner stort på att köpa sånna skor. Helt ok för mig. ^^


Han köpte dessa snyggingar till mig. Lårhöga mockastövlar:


Lila mockastövlar


Sen hittade han ett par lätta vinterskor också med käck design:


Vinterskor


 Är han inte guld värd min plutt? =D


Puss! Älskar dig....


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar