söndag 7 november 2010

Halloweenpartaj

 


Vi var en trind men glad skara som festade runt i vår kamrats hus en bra in på natten. Själv var jag utklädd till en söt insekt av nåt slag. Vi säger att jag var en larv. ;) Tim är nån sorts gnagare tror jag ^.^,


Gnagaren och Miss Bug


Mycket rolig fest måste jag säga. Vi var få men hade otroligt kul bara för att det var några av de bästa vännerna som var samlade. Älskar mitt kompisgäng! Hur underbara som helst. ^.^ Jag drack mörkt öl hela kvällen till mångas förvåning. Brukar oftast dricka cider, Fresita eller Cinzano Asti. Men jag var så himla sugen på det. Nya favoriten är ju Guinness. Mums! Fast det är dock inte speciellt nyttigt. Om man ska vara nyttig så ska man dricka vin som inte har lika många kalorier i sig som öl har. Speciellt mörkt öl har massa kalorier. Fast jag skiter i det på helgerna. Man måste ju leva mellan det sunda levandet. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar