onsdag 7 mars 2012

Pumpa pumpa

Äntligen ligger man i sängen efter ett givande Bodypump-pass. Jäklar va den satt fint! Älskar känslan efteråt när man har kommit hem, duschat av sig och ligger mör och avslappnad i sängen. Då känner man att man har förtjänat att slappna av. Ja, för man lyfte ju 800 gånger på pricken ikväll. Träningsinstruktören hade nog gjort det här ett x antal gånger med tanke på att hon var lika kort som mig och hade lårmuskler som Schwarzenegger. Såg rätt biffig ut. Näe, oroa er inte. Jag har inga planer att pumpa upp mig så mycket. Inte för att jag lätt skulle kunna skaffa mig broiler-muskler på låren med tanke deras grundmuskulatur...men näh...

Nu blir det till att sova och vakna upp stel och förjävlig. Looking forward to it!

G'natt på er!

Inköpt på Lagerhaus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar