fredag 9 mars 2012

Lazy Friday


S*U*C*K



Jahapp, då var denna fredag typ slut. Det har varit förjävligt segt på jobbet idag. Man satt mest och tafsade på iPhonen och väntade på att timmarna skulle gå. När det kom in ett samtal eller ett mail så nästan jublade man. Det enda som riktigt höjde upp den här dagen var när kollegan kom in på morgonen med kladdkakemuffins som var så goda att jag nästan fick en orgasm på första bettet. De var inköpta på Muffinsfabriken där de har massa olika sorters muffins och bakverk. När man ser de där bakverken så önskar man att man var född med en superförbränning. Ja, jag vet att jag är på diet, men det var så tråkigt idag att jag var tvungen att tröstäta en sockerbomb för att bli på bättre humör. Min mage skäller ut mig i detta nu. Jag lovar att hålla mig nästa gång.


Det finns inte så mycket mer att göra ikväll känner jag. Är så trött i skallen som man brukar vara på en fredag. Inte blev det bättre av att hjärnan inte fick jobba idag eftersom alla mina kunder antagligen fikade hela dagen och gick hem tidigt.

Thomas är ute på afterwork med sina kollegor på Hard Rock Café och ölar. Jag skulle väl egentligen åkt dit efter jobbet och joinat, men lusten/motivationen var inte på topp idag. Vet att jag skulle druckit typ ett enda glas vin och sen blivit packad framför hans kollegor, gjort bort mig, för att jag blivit full på ett glas vin, och kämpat för att hålla mig vaken. Sen skulle jag ha varit tvungen att åka hem tidigare helt själv med tunnelbanan hela långa färden hem och däckat som en säl. Nä, så jag håller mig hemma och jäser. Vill helst sova nu för att den här fredagen är såååå tråkig, men om jag gör det så kommer jag vakna typ 4-5 imorgon bitti och vara pigg och förstöra hela jäkla lördagen med att gäspa sönder eftermiddagen.

Nä nu ska jag och min arga mage gå och göra nåt annat. Ha en så jäkla bra kväll, alla ni andra människor med ert fredagsmys.


Klart slut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar