lördag 3 mars 2012

Hårtoning och Familjemys

Idag har jag varit på ett besök hos söta Elsa på Lockar & Lack som skämde bort mitt hår med en urläcker elektriskt färgad toning. Jag riktigt njöt ordentligt den här gången, alltså mer än vanligt. För två dagar sen gick jag på bodypump med Thomas kusin/min vän Gabbi och plågade min plufsiga skapelse med tyngdlyftningsövningar. Efter det kändes mina muskler som råa kycklingfiléer. Dagen efter hade musklerna börjat stelna till och idag var jag ordentligt öm och mör och kunde knappt använda benen. Så där satt man i Elsas massagestol som hon har vid hårtvätten efter att toningen hade verkat och fick skalpmassage och håret ordentligt tvättat. Sen såg hon till att föna till det tjusigt. Rena rama spa-timmen. Jag kom fram till att det är extra härligt att bli ompysslad när man är stel och sliten.


Min ena lillasyster med dotter och pojkvän är på besök från Vimmerby den här helgen. Så efter frissan så åkte jag och Thomas förbi och hälsade på dem hos vår mor där det serverades god lunch och sen fika. Lilla Nattis har blivit en stor flicka på 3 år och charmade skiten ur samtliga familjemedlemmar med sin glada energi och söthet. Thomas och jag gullade och lekte med henne länge.

Little miss sunshine! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar