fredag 4 december 2009

Torsdagsmys

Den här torsdagen har sannerligen bara svischat förbi. :) Känns knappt att man har varit på jobbet. Fia o jag skulle boxas idag men det blev inget av med det. Boxning har det inte blivit av på ett bra tag nu pga att hon har varit sjuk eller varit upptagen. Vill boxas snart, Fia! =/ Det är ju roligare än att gymma hela tiden. Men istället för att gå till gymmet efter jobbet helt själv så träffade jag älsklingen och vi fixade till god mat, entrecot med sallad plus tillbehör. Mums! Sen fick vi saffransbullar av mamsen. Hon gav mig en julklapp lite för tidigt men den ska jag inte öppna förräns på julafton. Har som tur är lite självdiciplin. =P Dock vet jag vad det är eftersom jag har önskat mig det, plus att mamma inte kan hålla sig. =P Vi kollade på en animerad film som heter Dead Space, Downfall Det är en sci-fi/skräck-anime som dessutom har kommit ut som spel. Filmen är en introduktion för spelet som sen är en fortsättning av historien. Ganska spännande var den :)


Imorgon är det fredag och då blir det fredagsmys med Fia hemma hos mig. Vi ska som vanligt äta fredagslax och se på Idol. Vi ska även färga min utväxt så håret blir fint tills Manges porrparty på lördag. Han har fyllt 26 och firar det med volym två av porrtema. Det ska bli kul. Det blir alltid kul med fest hos Mange. =) Dock så har en enträgen finne under näsan fått för sig att förstöra mitt utseende och växa agressivt till ett rödlyse. Ja där ser man. Alltid är det nåt som strular. ;)


Nu ska jag införa horisontellt läge och förbereda hjärna och kropp på omedvetande i några timmar. Så helgens bravader kommer jag skriva om EFTER helgens bravader. :)


Tittut klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar