söndag 20 december 2009

Avatar, födelsedagsfika och annat

FREDAG:


En underbar fredag har man haft förra veckan. :) Jobbdagen gick snabbt pga att man hade att göra hela tiden. Sen på kvällen hämtade min älskling mig och vi åkte och käkade lyxburgare på Texas Longhorn. Sen bar det av till skärholmens centrum för att glo runt lite snabbt innan vi skulle till bion. Vi tittade på "Avatar 3D". Den var så fruktansvärt bra! Både jag o Thomas var helt frälsta efter att ha sett den. Vi kunde inte prata nog om den efter det. Ni som inte har sett den ska se den bums! Det blev en lyckad födelsedag för min del. :)


LÖRDAG:


Jag hade födelsedagsfika för mig och mamsen som också fyllde år i fredags. Jag fixade fikan hos mig. Det var närmsta familjen som föste in sig i mitt kök där det bjöds på egenbakade lussebullar och pepparkakor (köpta). Sen åkte jag o älsklingen och umgicks med Fia på kvällningen. Vi gjorde god wok och käkade tokmycket choklad medan vi såg på film "Cloudy with a chanse of meatballs". Den var jättebra fast man ska absolut inte vara hungrig när man ser den. Risken är att man panikköper allt i affären efter det. =P


SÖNDAG:


Det snöade en hel del idag så man var inte så sugen på att gå ut i början av dagen. Så vi satt mest inomhus och kolla film. Sen fick vi ut oss och då åkte vi till Kista för att kolla lite julklappar och käka. Sen bar det av hem igen för mer filmtittande. Då såg vi "Coco avant Chanel". Helt ok film för att vara fransk.


Nu är det bara tre dagar kvar att jobba. Sen är det jul och då ska man fira hos älsklingens familj och sen ska man in en sväng hos farsgubben som firar med min familj. Ska bli väldigt gott med julmat faktiskt. Dock är jag lite orolig för min träning. Imorgon är det sista dagen som jag ska träna innan semestern som varar i 11 dagar. Ska försöka skärpa mig. Samtidigt ska man ju njuta också. Aja det blir nya tag efter julsemestern. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar