onsdag 30 december 2009

29/12 Märstautflykt och missbruk

Så bar det av till Märsta för att hälsa på killkompisen Alex. Har träffat honom en gång för ett år sen men har haft msn-kontakt rätt flitigt så det känns som att man har träffat honom fler ggr. :) Det var ett kärt återseende. Thomas hjälpte honom att få igång sitt hemmabio. Vi blev bjudna på en jättegod pizza som är gjord på kebab/fläskkött/oxfilé plus de övriga standardtillbehören. Massa gott var det!! Vi åt tills vi rullade ut på gatan. =) Hemmabiot lyckades sättas igång med hjälp av min tekniskt talangfulle karl och Alex blev jättelycklig som efter 2 månaders oanvändande äntligen kan använda det. Innan vi drog vår kos fick jag med mig några presenter av Alex. Lite god lyxchoklad och en rolig te-boll  som kommer att kunna utveckla sig i varmt vatten till en vacker blomma, enligt Alex. Ska bli spännande att se hur den blir när man känner sig tesugen någon dag. ^^


Sen bar det hem till Simon igen för att käka mat och se på film. Vi käkade överbliven köttfärs från tidigare middag och gjorde tacos på det. :) Sen såg vi på Funny People. Filmen var väl egentligen inte jätterolig. Eller man kan säga att den är en drama/komedi. Det är med Adam Sandler som huvudroll bl.a. Dan var med en sväng han också och gluttade på film. Jag har kommit fram till två saker som jag älskar att missbruka. CHOKLAD + PEPSI MAX!! Inte bra alls... Jag MÅSTE sluta upp med det här när jag börjar jobba på måndag. Då blir det hård diet med Shake-lunch och hårdträning för hela slanten. Det är ju lättare att hålla kontrollen när man jobbar.  Har börjat känna dallret komma tillbaka runt höfter och mage. Humm... Det är visst lättare att gå upp än gå ner har jag märkt för femtielfte gången. ;)


Mörk choklad  Pepsi Max


 


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar