tisdag 29 december 2009

28/12

 


Vaknade upp vid 12-tiden och släpade mig in i duschen. Älsklingen fick sig ett nytt roligt duschmunstycke i julklapp av mig. Ett som har LED-ljus. Riktigt mysigt att duscha nu. ;) Sen bar det ut för att köpa en el-tandborste som jag har velat ha ett tag nu. Det blev såklart en lila sak med extra borstar. Börjar bli för jobbigt att använda en vanlig tandborste. Tar ju för lång tid att städa bissingarna när man är trött. =P


Sen lämnade Thomas av mig hos mig så jag kunde greja lite medan han hjälpte en kompis. Det var mysigt att få komma hem igen och plocka upp julklapparna och ha lite ta-hand-om-sig-själv-tid. =) Sen plockade han upp mig igen så vi kunde åka och käka på Ruccola där vi mötte upp några vänner. Käkade en avocado sallad. Börjar känna att julmaten/julgodiset börjar att sätta sig i kroppen och mår lite smått illa av att tänka på mer fett och socker. Nu måste det bli ordning på mig igen. I alla fall fram till nyårsmiddagen som kommer bli storslagen som vanligt. Den kan man inte undvika. =D


Vi åkte senare vidare till Mediamarkt och hämtade Hasses nya tv. En Samsung LE-46B535 på 46'. Den är jättesnygg! Lagom stor och väldigt bra bild och vridbar fot. Själv har jag en Samsung LE40M86BD på 40'. Måste säga att Samsungs LCD-teve är något i hästlängder!


Sen åkte vi och hämtade upp Simon för att åka och inhandla mat för nyårsmiddagen på Citygross. Kan bara säga att jag längtar hårt efter att få äta allt gott som vi köpte. =) Vi åkte sen hem till Simon och kollade på The Invention Of Lying. Det var en rätt bra B-film som gav ett bra budskap. Dock vill man nog inte se den två ggr men ändå nåt att se en gång i alla fall. :)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar