måndag 7 december 2009

Superhelgen

FREDAG: Det var en härlig fredag. Med tanke på att hela förra veckan gick så snabbt så var man ändå rätt glad när dagen tog slut i fredags. Jag åkte hem och inväntade Fia. Vi käkade vår traditionella ugntstekta lax med sallad och tzatziki och färgade mitt hår. Sen kollade vi på Idol. Blev grymt besviken på att Tove röstades ut istället för Calle. Nu är det ju helt klart vem som kommer vinna utan tvekan. Erik såklart! =D Hurra. Sen bar det hem till våra respektive karlar. Thomas hade kompisbesök eftersom det inte blev nåt Wow-spelande för ovanlighetens skull. ;) Så de satt o drack öl efter öl och pratade om spel och spelade lite spel. (Inte WoW dock) Jag låg och halvsov i sängen istället. ;)


LÖRDAGS: Då var det att fixa till lite hemma och så. Vi skulle ha middag med Fia, Martin och Jacob hemma hos mig innan vi skulle till Magnus som skulle ha födelsedagsfest med Porrtema. =) Det var en jättekul fest med massa bus. Hade klätt upp mig i passande outfit så att man smälte in. Det blev mycket dricka och mycket omkringstudsande bland alla partydjur. Tur att man hade kravelavstånd hem sen igen. Haha...


 


Fina jag =)


 


SÖNDAG: Jag vaknade upp tidigt med världens baksmälla. Inget man brukar göra i vanliga fall längre. Men hur som helst så somnade jag om och vaknade typ 11:00. Duschade och kollade på bilderna från festen innan älsklingen med viss möda lufsade ut från sovrummet med håret åt alla håll. :) Han hade också druckit lite grann. ;)Vi åkte iväg till Barkarby och jag köpte de sista julklapparna. Älsklingen min hade köpt en tidig födelsedagspresent. Den nyaste Ipod Nano 8 gb 5th generation. Inte nog med det. Den är LILA!! =D Jag blev själaglad såklart. Han är ju världens gulligaste. För min andra Ipod som han köpte till mig förra året har gått sönder. Den här har kamera och stegräknare och radiofunktion. Coolt va? :) Nu får man ju prestationsångest i år igen över vad man ska köpa till honom. Han lyckas alltid spränga de gränser jag lägger ut på julklappar. Måste ju tänka på övrig ekonomi också. ;) Men nog ska ha få han me :)


 


Ipod Nano 8GB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar