fredag 25 december 2009

Nu är det hjul igen

Det har varit en väldigt mysig jul i år igen. Jag firade för andra gången i rad hos älsklingens familj. Vi kom dit vid ungefär ett. Det vankades stor julbuffé som man bara vräkte i sig. Man blev aggressivt mätt av all god mat. Lite senare blev det paketöppning och som vanligt tog det en himla tid pga att halva rummet var belamrat med paket. Själv fick man massa bra saker i år. Älsklingen hade handlat för det vilda och gett mig så fina grejer. Även hans familj hade varit riktigt duktiga på att hitta på bra saker. Jag fick dessa julklappar:



  • Ett kinesiskt porslins set

  • Mysig fluffig morgonrock

  • 3 par mysiga och fluffiga sockor

  • Presentkort på Lagerhaus, IKEA och Kista Galleria

  • Presentkort för bio

  • Rolig djurbok med stressammanhang

  • Mysiga rosa och fluffiga tofflor

  • En huvudkliare

  • Uppblåsbart fotbad

  • En gigantisk chokladask

  • En korttavla av min lilla älskade systerdotter Nattis


Senare på kvällen blev det julgröt och julsmörgåsar. Efter sju någon gång åkte jag och älsklingen vidare till pappa för att träffa min familj ett tag. De hade firat jul själva där och satt och kollade på teve när vi kom dit. Min ena lillasyster hade kommit på besök från Misterhult, dock utan Nattis den här gången vilket var lite trist med tanke på att det var ett tag man hade sett henne. Hon har lärt sig massa nya ord och annat som jag gärna vill få presenterat av henne. ;)


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar