torsdag 10 december 2009

Baconets biverkningar

Idag kände jag av resultatet av vaccinet som jag tog igår. Kände inte så mycket i morse men under förmiddagen kändes det som att jag hade ett blåmärke på armen och jag var trött, snurrig, darrig och lite febrig. Råkade fräsa åt några kunder också pga tröttheten. Lite dåligt samvete men de verkade inte vilja svara på mina frågor utan ignorerade dem. Så då tände det till lite. *skäms* Nu har det som tur är försvunnit. *Hurra* Så förhoppningsvis så är jag piggare imorgon och redo för helgen.


 


Sura jag


 


Fia har otroligt nog fått karlarna att inte spela imorgon. *Änglakörerna ylar* Så vi ska ha myskväll med dem som vi så länge har längtat efter på fredagskvällarna. Det blir fajitas och vin och Idolfinal. =) Hoppas på att det blir lika mysigt som jag har föreställt mig här inne i hjärnan. ^^


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar