söndag 17 februari 2013

Gammal i förtid?

Kul! Enligt ett test är jag biologiskt 38 år. Ja men förlåååt om jag inte lever som en skogsmulle/yogainstruktör/Anna Skipper!

Innan graviditeten anser jag att jag var duktig. Jag tränade 2-4 gånger i veckan och käkade mycket grönsaker och frukt och försökte undvika vitt socker och åt inte massa sötsaker. Jag nyttjade detox och fastade ett par gånger om året. Jag är starkt emot tobak. Visst, jag drack alkohol vissa helger, men aldrig på vardagarna.

Tydligen föll jag på att jag inte använder olivolja till allt jag äter och äter en del stekt mat. Sen att vissa i min familj har hälsoproblem och att jag någonsin också har haft hälsoproblem. Well well...

Om man ska se på min nuvarande situation så känner jag mig som 60 år kroppsligt. Men det har ju sina skäl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar