fredag 28 maj 2010

Vatten / boletandet / barnstjärnan

 


Mineralvatten är faktiskt väldigt bra jämfört med läsk. Det innehåller varken socker eller sötningsmedel utan bara smak av nån frukt. Jag har faktiskt gått så långt att jag inte tycker att varken dietläsk eller vanlig läsk smakar nåt bra alls. Jag dricker nåt enstaka glas Pepsi Max om lusten faller på. Coca cola är direkt vidrigt att dricka. Smakar bara sött järn eller nåt. Och alla andra läskedrycker känns också för söta att dricka. Så mineralvatten there is. =)


LOKA Melon & Baobab


 


Den här dagen har verkligen dragit ut på sig. Från att jag vaknade imorse tills att jag har lagt mig i sängen nu så har dagen tagit god tid på sig att framskrida. Det var rent utav sagt en pina att sitta på jobbet idag. Blev bara mer och mer grinig ju längre dagen gick. Man kollade bara på klockan och längtade till helgen.


Efter jobbet masade jag mig hem och gjorde i princip ingenting tills klockan var typ tio i sju. För då skulle jag gå på en lägenhetsvisning för en trea lite längre bort i orten. Det var mycket folk som stod och väntade där. Jag och Thomas hade nästan förutspått att den skulle vara skit för den kostade för lite i månaden och sen att den var väldigt liten och låg i ett stort höghus som inte renoverats sen det byggdes typ. Jag var där inne i högst 3 minuter. Sen lufsade jag ner för de fem våningarna. Den var riktigt sliten med fula tapeter och fula golv. Pyttelitet badrum och jättelitet kök. Rummen var intetsägande och trånga. Allt var kompakt och tråkigt. Så BIG no no...


 


Jag kollade lite i Metrotidningen idag och såg att ett nytt stjärnskott har upptäckts via Youtube. Det är en liten 13-årig fjärt som heter Greyson Chance som sjunger som en gud. Han har så fin röst! Han har gjort en egen version av Lady Gagas låt Paparazzi. Sen har han skrivit och sjungit två egengjorda låtar som heter Stars och Broken Hearts. Mycket duktig pojke. Han har tagit pianolektioner i tre år men inte några sånglektioner. Hoppas hans låtar produceras och läggs upp på spotify så man kan lyssna på dem ordentligt. :)


 


Strumpor och fläsklägg! Nä, så här får man inget skägg. Nu måste jag nog sova. Det är ju ännu en lång arbetsdag imorgon med som jag måste utstå innan helgen kommer. ;)


Pöss!


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar