söndag 9 maj 2010

Skogspromenad/ Avatar /födelsedagsfirande

 


TORSDAG: åkte jag hem till Fia och Martin och käkade och sen var jag och Fia i skogen i Bromma och gick runt i nån timme. Det var otroligt vackert där inne i skogen. Var tvungen att fota lite.=)


Skogen   Skogsbron


 


FREDAG: köpte vi en stor saftig familjepizza från Islandstorgets pizzeria och drog hem till Dan. Sen blev det filmtajm med Avatar på blueray på projektorduk. Det var kanske inte lika stor upplevelse som i 3D men den var otroligt bra ändå :) Man blir lika lycklig varje gång man ser den. Sen bar det av hem till mig för en gångs skull och sov, jag och min plutt.


 


LÖRDAG: har vi varit splittrade i några timmar. Thomas har varit och hjälpt en arbetskamrat att forsla människor från Stockhom till Strängnäs fram och tillbaka medan jag var hos pappa och firade hans och brorsan födelsedagar som var i veckan, tillsammans med lillasyrran Malin. Det bjöds på otroligt goda biskvier med chokladkräm i och sen en jättesmarrig frukttårta. Var helt knockad av allt socker man fick i sig. ;) Sen kom älsklingen och sällskapade ett tag.


Chokladbiskvier      Frukttårta


Sen åkte vi och köpte lite middagsmat. Vi har på allvar börjat att ta tag i lägenhetsletandet. Nu hoppas vi på att vi får en lägenhet lagom till att semestern börjar :) Vore kanon om vi fick en fin trea eller åtminstone en stor tvåa. Vi får se. Vi vill ju fortfarande bo i västerort. Längtar jättemycket! =)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar