torsdag 6 maj 2010

Tralla la laaa....

 


Idag fyllde mitt hjärtegull år. Vi skulle käka födelsedagsmiddag efter jobbdagens slut. Han funtade först på att  vi skulle åka till Texas Longhorn och käka. Det är en bra köttrestaurang med supergod mat (enligt Thomas eftersom jag själv inte har ätit där nångång). Men varken han eller jag kom på att vi var speciellt hungriga så vi bestämde oss för sushi istället. Det tycker jag är gott dessutom. :) Vi köpte sushi i min hemort. Den är delikat och personalen jättegulliga. Vi tog med oss hem till mig och mumsade. Vi hann mysa en timme innan han skulle dra hem och spela sitt älskade WoW. =)


Sushi


 


Själv har man nu gått omkring hemma själv efteråt och sjungit högt för sig själv med karaoke-musik i bakgrunden medans man har pysslat. Det är otroligt vad man tror att man sjunger vackert när man är själv. Visst man är ju inte tondöv precis men man märker att man inte är nån Celine Dion-begåvning. Hon är en av mina stora idoler. =) Dock har jag säkert potential bara jag övar. Jag har ingen stark röst pga att jag inte har lärt mig att sjunga så bra med magen utan mest med stämbanden. Det är som med allt annat. Övning ger färdighet. Tur att mina grannar har tålamod med mitt ylande när jag väl sätter igång. Haha :)


 


Celine Dion


 


Imorgon är det torsdag och då ska jag visst kuta runt en sjö i Bromma med Fia. Jag är rädd att det blir som förra gången vi tänkte göra samma sak. Då började det regna och blåsa kallt. Det ser ut att bli samma sak imorgon är jag rädd. Men det gör inte så mycket i så fall. Då är det bara att göra övningar inomhus som vi gjorde sist. Det tog faktiskt rätt bra i kroppen. Det blir den enda träningen i veckan som jag hinner med. På fredag ska vi ha filmkväll med projektor hemma hos Dan. Thomas har köpt Avatar på Blueray. Yeeey!! =D


Och nu blire att släcka för imorgon jobbar jag bästa passet 7-16. Wohooo!! ^^


 

1 kommentar:

  1. Det måste vara den bästa kommentaren i världen "Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker" En femma för den!

    SvaraRadera