söndag 26 maj 2013

Shopping och Kobe-biff


Igår tog jag, sambon och Miranda en promenad till Vällingby och shoppade lite sommarkläder till henne. Bra att ha nu när det är varm och fint väder ute. Vem kan motstå pyttesmå klänningar och solhattar? Inte jag i alla fall. Hoppas nu bara att hon inte växer för fort så hon hinner använda alla kläder. Vi åt även jättegod mjukglass med nötkross på.


På kvällen gick vi över till en killkompis, som har fyllt 35, på födelsedagapartaj. Det skulle bli grillning. Jag tycker det var underbart att få träffa våra fina vänner igen! De var så gulliga och verkade tycka om Miranda trots hennes kinkiga humör. Tur att de hade tålamodet. Själv blir jag lite stressad när Miranda gnäller för mycket offentligt. Men det är väl rätt naturligt att bli det antar jag.
Thomas hade kommit över ett billigt parti med Kobe-biff som han grillade. Jag tyckte dock inte att det var nåt speciellt trots att jag vet att de där nötkreaturen har blivit masserade och matade med öl innan slakt. Kanske lika bra det så man inte får en dyr craving. Hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar