torsdag 23 maj 2013

Lunch-dejten


Igår mötte jag upp en gullig gammal vän med hennes bedårande lille 3-månaders son i Vällingby. Dum som jag var hade jag glömt att den bussen som går från mig inte går till Vällingby. Kom på det påväg från hemmet. Som tur är så är det gångavstånd till V-by från mig så jag kunde kubba iväg med barnvagnen.

Väl där lunchade vi på Bagel Street Café. De har så jäkla goda bagels! Jag tog en med chèvre, honung och cashewnötter. Min vän tog en med club sandwich bagel. Grymma!
Sen gick vi och shoppade lite barnkläder och bebis accessoarer. Hittade jättefina barnkläder samt ett par häftiga solglasögon i micro-format på Lindex. Jag köpte även en rolig skylt i fantastiska butiken Presenterian. Där har de så mycket fint. Om man var rik så skulle jag köpa upp halva sortimentet.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar